29. Międzynarodowe Targi Wyposażenia Hoteli i Gastronomii HORECA® oraz 20. Targi Artykułów Spożywczych i Napojów dla Gastronomii...
POLAGRA 2022 to ajważniejsze wydarzenie branży spożywczej i sektora HoReCa rozpocznie się 26 września i potrwa trzy dni. Podobnie jak w...
Każdy hotel jest inny, w każdym hotelu służba pięter inaczej organizuje sobie codzienną pracę. Jednak podstawowym zadaniem Służby Pięter jest wykonywanie wszystkich czynności związanych z obsługą gości w pokojach hotelowych i innych pomieszczeniach części mieszkalnej, zgodnie z wymogami. Do zakresu działań Służby Pięter należy w szczególności: maksymalna dbałość o czystość pokoi hotelowych, korytarzy, hallów i pomieszczeń służbowych, organizowanie, koordynowanie i stała kontrola pracy pokojowych, informowanie Recepcji o pokojach przygotowanych do sprzedaży, obsługa gości VIP zgodnie z obowiązującymi zasadami, czuwanie nad powierzonym majątkiem znajdującym się w części noclegowej oraz prowadzenie ewidencji tego majątku, zabezpieczenie i ewidencjonowanie rzeczy pozostawionych przez gości hotelowych, współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi m. in. Recepcją w zakresie sprawnego zakwaterowania gości, Działem Technicznym odpowiedzialnym za techniczną gotowość eksploatacyjną pokoi hotelowych, realizacja dodatkowych usług na życzenie gości. Staranność, szybkość reakcji, dyskrecja, uprzejmy i serdeczny stosunek do klienta to podstawowe cechy dobrych pracowników na tych stanowiskach. Personel służby pięter stanowią: pokojowe, korytarzowe, kierownik i inspetkor pięter