29. Międzynarodowe Targi Wyposażenia Hoteli i Gastronomii HORECA® oraz 20. Targi Artykułów Spożywczych i Napojów dla Gastronomii...
POLAGRA 2022 to ajważniejsze wydarzenie branży spożywczej i sektora HoReCa rozpocznie się 26 września i potrwa trzy dni. Podobnie jak w...
Poprawa pozycji strony hotelu w wynikach wyszukiwania, a zarazem poprawa wizerunku marki hotelu jest już możliwa, dzięki wyjątkowej ofercie dostępnej na PromujNoclegi.pl
Poprawa pozycji strony hotelu w wynikach wyszukiwania, a zarazem poprawa wizerunku marki hotelu jest już możliwa, dzięki wyjątkowej ofercie dostępnej na PromujNoclegi.pl
Można powiedzieć, że jeżeli strony hotelu nie ma w wyszukiwarce Google, to hotel ten nie istnieje. I wcale nie jest to przesada. Celem hotelu powinno być znalezienie się w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania, bo tak najlepiej można zaistnieć w sieci, zdobyć popularność, klientów i zwiększyć zyski.
Jeżeli celem jest osiągnięcie trwałych i wysokich pozycji w każdej wyszukiwarce internetowej, to przede wszystkim należy postarać się, aby kod strony był przejrzysty, a sama strona funkcjonalna i prezentująca unikatową i przydatną treść wysokiej jakości.
Wybór słów kluczowych to ważna kwestia, należy zastanowić się jakie słowa kluczowe użytkownicy mogą wpisywać, aby odnaleźć hotel. Najczęściej będą to słowa związane z ofertą hotelu, typem hotelu, oraz jego lokalizacją (np. nazwa miasta, okolicy), bądź też drogi, przy której jest usytuowany hotel. Istotną kwestią jest fakt, że słowa kluczowe muszą być związane z treścią i ofertą strony.
Optymalizacja pozycjonowanej strony jest jedną z dwóch najważniejszych czynności, jaką należy wykonać, by uzyskać jak najlepsze pozycje w wynikach wyszukiwarek. Strona hotelu powinna być zaprojektowana w taki sposób, by była przyjazna i funkcjonalna zarówno dla jej użytkowników jak i robotów wyszukiwarek. Należy upewnić się, że tytuły, ważne dla wyszukiwarek znaczniki i nagłówki są krótkie, konkretne i zachęcające oraz zawierające słowa kluczowe związane z treścią strony hotelu.
Jeżeli posiadasz stronę hotelu lub innego obiektu noclegowego, która jest wysokiej jakości, to możesz skorzystać z oferty dostępnej na PromujNoclegi.pl, dzięki temu zyskasz wiele wpisów na temat Twojego hotelu, każdy wpis zawiera link do strony hotelu, a wpisy są umieszczane na wielu wartościowych serwisach i blogach, a także w mediach społecznościowych. Takie linki dostarczają także kwalifikowany ruch na stronę internetową, ponieważ użytkownicy docierają na stronę z linków ze stron o tematyce związanej z bazą noclegową w Polsce. Promocja hotelu w internecie dzięki takiemu działaniu jest jeszcze lepsza.
Najlepsze są takie odnośniki, które umieszczone są na wartościowych domenach o dużym autorytecie, związanych tematycznie ze stroną hotelu, czyli, serwisach poświęconych tematyce bazy noclegowej, blogi turystyczne, itp.. Z takich linków można pozyskać także ruch, a nie tylko poprawę pozycji w wyszukiwarkach. Należy unikać wszelkich spamerskich linków, sztuczek i trików, ponieważ w konsekwencji może to doprowadzić do obniżenia pozycji strony w indeksie wyszukiwarek. Należy skoncentrować się na działaniach długoterminowych i pozyskiwać linki wysokiej jakości z tematycznych witryn. Jest to możliwe dzięki ofercie dostępnej na PromujNoclegi.pl.